22 de gen. 2014

funda de puff

Que no hagi escrit, no vol dir que no hagi fet moooooltes coses, el que passa és que abans només tenia una feina parcial i per conseqüència molt més temps lliure, doncs ara tinc dos minijobs i els tallers de trapillo, així que hem costa arribar a tot, però arribo...










Aquesta funda és un encàrrec d'una amiga i he trigat moltíssim a fer-li perquè com es veu a la foto, el cul és un d'un to diferent i no hi ha hagut manera de trobar més trapillo igual, la sort és que queda al cul.....
L'he fet amb punt baix agafant només la cadeneta de darrera i amb un ganxet del 12, és molt gran, igual a la foto no s'aprecia, però he fet servir gairebé 5 cabdells de trapillo.
Es fa treballant amb rodó fins arribar a cobrir tota la base, sempre ens hem de quedar una mica curts, perquè el trapillo cedeix i no ens interessa que la funda quedi gran, un cop aquí comencen a fer un punt a cada punt, res d'augments fins arribar a la base del terra, on farem el mateix, quan ens faltin dos dits ja comencem a disminuir i per exemple, jo dalt he acabat amb 10 pb i un augment, doncs perquè quedi ajustada he començat a disminuir amb 8 pb i una disminució, no quadren els punt, però es la manera de que la base quedi ajustada.
A mi no m'agrada tancar-lo del tot perquè així puc rentar-los i no haig de desfer-lo. Jo el que faria ara seria posar feltre per tapar el forat i que no s'embruti, però això ja depèn de la meva amiga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada