15 d’ag. 2013

cartera de mà de trapillo "special"

Bon estiu a totes, portava alguns dies sense penjar res, però això no vol dir que no estigui treballant molt...
Mirant per Internet, que moltes vegades és la font d'inspiració, vaig veure una bosseta de llana molt maca, tenia la tapa molt treballada i la combinació em va agradar molt, així que vaig fer la meva versió, i aquest és el resultat...










La veritat és que m'agraden molt, es fan molt ràpid.
Es fa servir una mica més d'un cabdell i els punts són, a la part de sota em penso que li diuen PUNTO CANASTA, no ho tinc gaire clar, és un dels punts que primer vaig aprendre i mai l'havia fet servir perquè queda una mica gruixut, però haig de reconèixer que per donar-li cos a la base de la cartera va genial.
Aquest punt és molt senzill de fer, jo primer faig dues voltes de punt baix (jo no tanco voltes amb el punt baix, ni amb el punt mig alt) i la tercera volta faig un punt baix on toca i el següent el faig a la anterior, així tapem el punt baix i es aquesta puntada llarga que es veu. A partir d'aquí comencem a fer un punt baix a sobre del que hem fet més llarg i un més llarg a sobre del que hem fet normal, d'aquesta manera els punts queden intercalats i l'efecte és molt maco.
Depenen del gruix faig sis voltes d'aquest punt i després faig cinc de punt baix am un altre color, aquest el faig només agafant la cadeneta de darrera i una volta més del color de la base de la mateixa manera i per últim una volta a punt nan només agafant la cadeneta de darrera.
La tapa és un gràfic que us adjunto, portava molt de temps buscant un gràfic de rodó que tingués una part plana i aquest em va agradar. Només faig quatre voltes.
Un cop hem fet la tapa, només queda cosir i buscar un botó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada