13 de jul. 2013

fundes de puff

Feia dies que no publicava res, però he fet moltes coses, les aniré pujant... m'he trencat un peu i com no em puc moure gaire i les mans les tinc lliures, he fet trapillo frenéticament i també coses de llana i cotó...
He fet les fundes del puff, la que fa joc amb la catifa l'he feta amb punt alt, és el punt que més m'agrada per combinar colors, com s'ha de tancar volta per força... i el de color "topo" està fet amb punt mig alt, un dels punts que més m'agrada












Jo no faig servir patrons per folrar objectes, ho faig intuitivament, perquè depèn del gruix del trapillo, depèn del punt que facis has de fer els augments  i les disminucions quan t'ho demana la forma de l'objecte a folrar.
El de punts alts he seguit una progressió d'augments i disminucions normal, com si treballéssim en rodó, però al de punt mig alt he fet moltes variacions, he repetit voltes d'augments, he fet voltes intercalades sense augments ni disminucions i el resultat és una funda que s'ajusta totalment a la forma de l'objecte en qüestió.
Jo no les tanco del tot per poder rentar-les si cal i per mantenir-les netes faig servir l'aspirador, pel trapillo és el millor, sempre que no hi hagi taques.
S´ha de rentar en fred a poques revolucions i deixar assecar estès a sobre d'una tovallola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada