6 d’abr. 2013

bossa de mà de trapillo i pell

Aquesta bossa de mà feia molt de temps que volia fer-la, vull dir la combinació amb pell, i al final ho he aconseguit.








He fet la bossa amb ganxet del 10 fent punt baix agafant només la cadeneta de fora i he fet servir un cabdell. L'estampat no sé si es veu gaire, però és de lleopard en beige, blau elèctric i blau marí.
La tapa suposo que l'aniré perfeccionant, la meva idea era enganxar-la fent ganxet, però m'ha costat tant foradar-la que he hagut de cosir-la. Vaig comprar dues eines que en teoria havien de foradar molt bé la pell, però a la pràctica ha estat molt complicat i molt difícil. També crec que té a veure que jo no tinc gaire força a les mans.
Ara només em queda fer un forro per dins amb cremallera, perquè he estat mirant de posar-li botó, però crec que així sense res més és la millor manera i la que s'ajusta més al meu estil, tot molt senzill, però per això espero a ma mare que és la que sap cosir bé.
Espero que us agradi, jo estic encantada i desitjant estrenar-la.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada